“Συνταγή για την επιτυχία μιας εταιρείας”

1

 

  1. Η εταιρεία πρέπει να εκσυγχρονίζεται, διερευνώντας ευκαιρίες ακόμα και έξω από τα όρια του κλάδου της.
  2. Αύξηση της προσοχής στους πελάτες και λήψη πληροφοριών από αυτούς.
  3. Οι μάνατζερς πρέπει να αναγνωρίζουν την αξία των δεδομένων που συλλέγει καθημερινά η εταιρεία και να διασφαλίσουν οτι αυτά αξιοποιούνται έξυπνα και με ασφάλεια.
  4. Οι δυνάμεις που έχουν προοπτική να προκαλέσουν αλλαγές στον κλάδο πρέπει να εξετάζονται σε κάθε επίπεδο της εταιρείας.

Οι άνθρωποι θέλουν φθηνότερα (σχετικά), έξυπνα και ασφαλή προΪόντα και αυτή είναι η συνταγή της επιτυχίας.