- Η εταιρεία πρέπει να εκσυγχρονίζεται, διερευνώντας ευκαιρίες ακόμα και έξω από τα όρια του κλάδου της.
- Αύξηση της προσοχής στους πελάτες και λήψη πληροφοριών από αυτούς.
- Οι μάνατζερς πρέπει να αναγνωρίζουν την αξία των δεδομένων που συλλέγει καθημερινά η εταιρεία και να διασφαλίσουν οτι αυτά αξιοποιούνται έξυπνα και με ασφάλεια.
- Οι δυνάμεις που έχουν προοπτική να προκαλέσουν αλλαγές στον κλάδο πρέπει να εξετάζονται σε κάθε επίπεδο της εταιρείας.
Οι άνθρωποι θέλουν φθηνότερα (σχετικά), έξυπνα και ασφαλή προΪόντα και αυτή είναι η συνταγή της επιτυχίας.